kaffe, barn, thesi, kalas

godmorgon mina vänner!
nu sitter vi här igen, jag och mitt älskade morgonkaffe
men kaffet börjar tryta, gör mej väldans orolig

i natt drömde jag att emlan och jonny fick barn, en liten pajk
eller jag drömde inte att dom fick barn utan att jag stötte på emlan på stan och hon hade en son i famnen
dom hade glömt att berätta att han kommit ut!
hoppas inte detta var en sann dröm, hatar att vara den sista som får veta alla nyheter från hemma i byn!
kan också tillägga att jämte satt Em me Aston i famnen och han var i samma storlek som emlans lilla pojk
dom måste glömt att berätta i i typ ett år
han kunde redan springa och hade rött hår

idag har jag thesi möte så jag har lite att stå i innan jag drar iväg på de

birthday boy from yesterday



mazda, Mal, Olle, Niki



så då börjar jag väl jobba lite då
see u later alligator


Kommentarer
Postat av: emlan

nähädu, här har det inte ploppat ut något barn än....det var ju sagt den 19 maj, men jag vet inte vad som hände med det:) jag får väl vänta lite till! det blir nog lagom till du kommer hem. kram å puss

2009-05-27 @ 20:54:29
Postat av: jull

ja hoppas de, vill inte missa för mycke!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback