kärlek vi första ögonkastet

för att fördriva lite tid, låta lägenheten svalna av för natten,
så att vi kan börja arbeta igen gick vi ner till lokala baren
råkade ta en öl för mycke, som vanligt
nu sitter jag, kaffet och vattnet här och försöker förbereda oss inför ännu en helvetes natt med mitt sidentyg
träffade på en flicka som jag blev sååå kär i (kärleken är besvarad)
irina heter hon och hon har syskon som kommer att älska mej med
mina ögon tårades när jag var tvungen att lämna henne ifrån mej





mamma kommer du bli arg om jag kommer hem med irinas kolsvarta syster i sommar?

Kommentarer
Postat av: mamma

Bättre du tar hand om Ebba är inte Sonny allergisk mot katter?

Kram

2009-05-22 @ 10:09:41
Postat av: anna

Hahaha den såg du inte komma julia va?

Ett så typsikt svar från en mamma!! Kram

Postat av: jull

haha men kärleken övervinner ju allt, även allergier ter sej som petitesser i jämförelse!

2009-05-22 @ 15:57:51
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback