italy is on fire

igår var det minst 100 grader ute och inne
så under de ljusa timmarna på dygnet går jag bara runt och pustar
får inget vettigt gjort alls
så fort solen gått ner fick jag lite mer fart och sydde in på småtimmarna
har valt det mest hysteriskt jobbiga sidentyget
en liten enkel klänning har blivit ett jätteprojekt pga tyg-fan!

idag har jag allvarliga funderingar på att dra ut och skaffa mej en bikini
har slarvat bort varenda en
hoppas jag lagt dom i svea
i vilket fall hjälper det föga, jag behöver ge mej ut i hettan och shoppa
inte så lockande

men först kaffe, melon och en dusch!
so long...

Kommentarer
Postat av: mallis

Smält inte i värmen nu bara!

Postat av: Anonym

Shooppa, shooppa..älskar det!!! Puss Jennan

2009-05-22 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback