I am a really bad cheater

jag e verkligen grymt dålig på att ljuga och fuska
varje gång jag försöker ljuga blir jag antingen illröd i ansiktet eller börjar jag asgarva
de e så konstigt att för en del människor kommer lögner helt naturligt
kan man ljuga så bra att man till och med tror sej själv, är det möjligt?

jag och mallika pratade om fusk en dag och hon berättade då att på hennes förra skola bestod
flickornas skoluniform av en knälång kjol
innan prov i skolan skrev man långa fusklappar på låret
och satt sedan under provet och drog upp kjolen under bänken
så mycke arbete och stress för att fuska, varför inte bara lägga den energin på att lära sej svaren istället?
jag hade väldigt lätt för att lära mej saker på den tiden då man pluggade på prov så jag har aldrig behövt tänka på sånt

under de senaste två veckorna har jag dock försökt fuska två gånger
BRUN UTAN SOL
har gått åt helvete båda gångerna!
vad i helvete är problemet?
varför kan alla andra få en fin fuskbränna medans jag ser ut som om jag spillt kaffe på hela benen?
är de rättvist?
fram me skrubbsvamp och skrubba benen illröda istället
nu har jag även spillt hårfärg på axeln och ser ut som en dalmatiner
jag blir knollrig!!!

men så lätt tänker jag fan inte ge upp!
nästa steg:
SOLARIUM

Kommentarer
Postat av: marlene

hejjulia =) Jag har samma problem med illröda ansiktet =) tips för brun utan sol,,, peela först kroppen av extra noga vid anklar och armbågar huden där syger oftast åt sig mer färg.



Innan du smörjer din bus kan du ta en bodylotion så mättar du upp huden lite innan och du får nog ett jämnare resultat =)

hoppas du fr en mysig helg kram marlene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback