välkomna tillbaka avskyvärda myggor, ni har inte varit saknade

när jag slog upp ögonen härom dagen satt årets första i taket ovanför mitt huvud
den satt där mätt och slö och stirrade tillbaka på mej
jag tyckte den hånlog samtidigt som den viskade: tack för maten...
satte mej snabbt upp och dräpte den

jag känner att jag inte riktigt uppskattar årets myggfria tid tillräckligt

ryktet säger att melodifestivalen går av stapeln ikväll
är glad att jag inte sitter på en förfest och tittar på den
det måste vara årets tråkigaste fest
varje år e de alltid nån som envisas med titta på festivalen under en förfest
melodifestival och fest måste vara en kombination uppfunnen av djävulen själv!

jag e seg som fan kom i säng 9 i morse och ska ta de lugnt ikväll
vill mest att tiden ska rulla så jag kan krypa ner i sängen igen
kanske sätter på melodifestivalen på svt play som ett sömnpiller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback