jordgubbs spya och fashion

jag har ett ganska ointressant liv och vet inte riktigt varför jag skriver om de
men jag kan ju berätta om dagen för den som vill läsa

steg upp tidigt för skolan
tog på mej alldeles för mycke kläder som vanligt
har förstått att min definition av kyla e lite annorlunda än andras
tex häromdagen när vi var på väg till en förfest gick sonny utan jacka medan jag bar vantar
missbedömde även denna morgon vädret förutom vantar och halsduk kånkade jag även runt på ett paraply i åtta timmar men glömde självklart solbrillor hemma...
förutom tråkig product management hade jag även sömnad idag
syr en aprikos sommarjacka med axelvaddar och röd färg på axlarna
ser lite ut som någon ätit för mycke jordgubbar och spytt upp dom rakt på axeln
(kanske på midsommar)
just the way i like it!

efter en låång skoldag kom jag hem och blekte lite tyger

lyssnade på när grannen satte på opera på högsta volym
och mellan låtarna kom ungens gallskrik
(misstänker att någon slags misshandel pågick därav operan/dramatik, eller så e de bara min fantasi som skenar iväg igen...)

har suttit i illustrator i ett par timmar, skit tråkigt skolarbete

nu har jag poppat popcorn
ett tecken på att man bott i samma lägenhet för länge e när man lärt sej spisen så pass väl att man alltid poppar så bra att det finns två max tre opoppade kärnor i botten av skålen
dit har jag kommit nu

fick ett mail av paul, fotografen från igår med en utav bilderna från shooten jag körde hair och makeup på
håret e nedsläppt och makeupen syns ej
men de e ju en fin bild iaf



jag kanske ska lägga upp nån bild från andra hår makeup jobb jag gjort, nån som vill se de?

nu ska jag lyxa te de me popcorn, vindruvor och film

see u around!
(4 dar te ja e i svea!)
kärlek

Kommentarer
Postat av: marlene persson

hej jules =) det e jätte bra här =) det e ju tur att du bevara barnet i dig =) det ska man göra, lägg jätte gärna upp fler bilder, du har så vackra konstnärliga bilder gillar jag känns det bra att komma hem snart ?

Postat av: hanna

tänkte jackan kanske kan passa t ljungby-dagarna=)

2009-03-31 @ 11:51:09
Postat av: Emsanem

Fin du är! Ska bli roligt att parta loss i helgen o krama dej!!

2009-03-31 @ 12:37:19
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

Jag har börjat med Bloppis i bloggen och säljer nu en lila satinjacka från Replay! Ta en titt vetja.



http://tekirch.blogg.se/2009/march/bloppis-satinjacka-fran-replay.html#comment

2009-03-31 @ 12:59:16
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: jull

marlene- känns skönt att komma hem på lite lov, sista lovet kanske i hela mitt liv, ack så skrämmande!

hanna- jag kanske borde låna ut den t dej på ljungbydagarna så e vi kvitt... hörde att de var ljungby i helgen, out of control som alltid kan jag anta!

em-slem- jaaaa de ska bli så kul i helgen!

TEREZE- grotesk jacka

2009-03-31 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback