melodifestival 2

ojdå, kors i taket!
det fanns två bra låtar i melodifestivalen!



Kommentarer
Postat av: marlene

usch usch det är mycket nu för dig julia, men tänk vad du kommer vara nöjd när du är klar med detta!känner du dig nöjd med utbildningen ?

Postat av: jennan

Gud vilken snygg hår färg.! Jag vill oxå.

Men det blir nog ljusa slingor för min del

nästa gång..

Ha det bäst!

Kram Jenny

2009-03-09 @ 13:43:42
Postat av: Emsanem

denna låt duger mer än att pissa på.. me like!

2009-03-09 @ 19:00:02
Postat av: juli

jag kan inte riktigt säga nöjd me utbildningen, skulle aldrig rekomendera nån att gå den men jag känner mej nöjd med min prestation...

2009-03-10 @ 08:07:38
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback