jävla skit dag!

en och en halv timma klarade jag i skolan innan jag var tvungen att gå hem
så hela dagen har jag snorat, hostat, nyst och klagat
känner mej som en barn unge
har försökt göra lite skolarbete men mest har jag legat i sängen och läst
jag har ju inte tid att vara sjuk!!!
sonny har även rullat ut extra sängen till mej så jag kan kolla film liggandes
han e för goe han!

här e bilder från helgens fynd:

min jättestora weekend bag


min nya kavaj (tyck synd om mej jag e sjuk-hållning)


imorgon hoppas jag att jag vaknar upp frisk
tror jag klarar en film till innan jag däckar

over and out

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Skickar en stor kraaaaaaaam nu gumsan, krya på dig nu!! Ät vitlök! :D najs kavaj, verkligen! :)

Pöss!

Postat av: Syster yster

Krya på dig, syster!

Har oxå fått munsår..inte sååå kul.

Känner sig jätte frech!!

Kramar

2009-03-03 @ 10:50:49
Postat av: Syster yster

Förresten..kan du inte lägga upp en bild på hur håret blev.. är såååå nyfiken.

Kram

2009-03-03 @ 10:52:24
Postat av: hanna

Krya på dig! kram kram

2009-03-03 @ 11:21:33
Postat av: Sandra

Super snygg bag om du frågar mig!!!

Extra poäng till Sonny! Man förtjänar att få bli lite bortskämd när man e fuk!

Puss å kram

2009-03-03 @ 18:18:44
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback