gomorron mina kära

i kines affären runt hörnet kan man köpa mongo chutney



snart ska jag gå till skolan och göra klart alla delar till menswear, tack gud att få de ur världen
imorgon ska vi ha shoot på kollektionen
och sedan har jag e vecka på mej att redigera bilder och sätta ihop en bok

för övrigt så kör sonny bil i milano för första gången just nu
ska köra till min skola, paul o han hjälper till me nån grej där och måste köra fotograf utrustning
jag valde att gå utav de enkla skälen morgontrafik och bagage utrymme

för er svenska nerkylda vikingar kan jag berätta att våren verkar vara här med klarblå himmel
igår gick jag utan jacka
sånt e livet just nu

Kommentarer
Postat av: anna

åååååååååååå vår! Jag kommer med nästa plan!

Postat av: hanna

ååå avundsjuk man blir...e så trött på kyla å gråväder!

2009-03-10 @ 10:52:31
Postat av: jennan

Här är snart vår me..håll ut. Vi har snödroppar i slänten..så fint så fint.

Kramar

2009-03-10 @ 11:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback