godmorgon eller ej?

känner mej extremt gnällig just nu
så gnällig som man kan vara på ensam framför datorn
sitter ju inte och gnäller högljutt som en hund eftersom sonny kanske vaknar då
gnäller inuti mitt huvud, upprepar samma fraser om och om igen

-jag e sjuk
-jag vill krypa ner i sängen igen
-mitt bafucin e slut
-hur ska jag klara le mellan nio och fyra idag
-kaffet e för varmt

onödigt jävla gnäll
tror att jag har vant mej lite väl mycke vid att ha en sjuk man vid min sida ganska ofta och tagit efter hans gnäll en del
lite därför jag tvingar mej ut ur huset, som för att bevis att jag inte e en gnällspik

happy thoughts

-köpte äntligen min fina blåa weekend bag på söndagsmarknaden igår
den e så fin!
vill helst ha den en weekend i paris där ordet chic skulle passa fint

-hittade även en asgrym multicolored kavaj för tre euro, som hittat!

- mitt hår e nyfärgat och nyklippt!
(frisören sa för övrigt att de bästa e att tvätta håret 2 ggr i veckan, bättre färg och bättre hår, kan detta stämma, ska jag gå runt me avgaser, rök och matos i håret halva veckan?)

-jag har ingen feber-värk för tillfället

nä nu orkar jag inte rabbla mera
tror jag hamnade på plus minus noll
helt apatisk helt enkelt

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: marlene

jag hoppas att dagen vänder för dig och att du får en kanon dag =) vilka fynd du gör där borta =) var du klar i sommar ? vad händer sen ? blir ni kvar ? kram

Postat av: Sandra

Men gumman då!!!

STOOOOOOOR kram på dig, hoppas du snart mår bättre!!!

Puss puss

2009-03-02 @ 13:45:38
URL: http://sandadee82.blogg.se/
Postat av: emmilou

Krya på dig vännen, en stor kram till dig & Sonny.

2009-03-02 @ 14:08:29
URL: http://emmilou.blogg.se/
Postat av: mamma

Krya på dej låter som du har fått en riktig killförskylning. Har du ingen bild på weekendväskan o den asgrymma kavajen? Synd vi missar söndagsmarknaden när vi kommer.

Kram

2009-03-02 @ 21:21:22
Postat av: juli

tack för ert stöd genom denna svåra perioden i mitt liv mina kära vänner!

2009-03-03 @ 00:06:01
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback