godafton mina vänner

dagen har vi spenderat över hos pauls
han hade en photoshoot för en av förra årets ied studenter, irene, och hennes avslutnings kollektion

rykterna om att min thesis lärares nya klädlinje är rent plagiat av hennes studenters design
kändes inte helt osann efter att ha sett irenes kollektion...
hörde förresten att min vän mazda sagt de rätt ut till den anklagade läraren
GO MAZDA!

i vilket fall var jag där och fixade hår och makeup
synd att jag inte har några bilder för modellerna var så vackra
de e nåt speciellt med photoshoots
ren mys stämmning rakt igenom...

sen jag kom hem har jag blekt lite tyger och ska strax börja måla lite på dom
har under en timma förbrukat två liter klorin och lägenheten stinker poolhus
istället för att göra som alla andra gå och köpa ett färdigt tyg så ska jag alltid ge mej själv extra jobb
men men blir de bra så håller ju mina planer för min thesis
(och jag har en ny sommar jacka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback