exam dag!

idag har jag äntligen menswear exam
ska bli så skönt att få de ur världen!
sonny den lilla lyllosen hade sitt sista exam igår
i tre månader framöver har han inte en enda lektion
bara jobba me sitt examens projekt
e lite avis
själv har jag massor att göra utöver ex-projektet
men de ska jag inte tänka på nu!
ska unna mej ett par dagar ledigt
bara glida och njuta av solen

efter examet idag blir de aperitivo me klassen för att fira ett steg närmre diploma
sonny e på centrale och hämtar upp daniel och tim just nu
ska bli kul me lite besök ett par dagar!

nu hör jag svenska inne på gården
i guess they have arrived!

wish me luck on my exam!
sooo long!

Kommentarer
Postat av: Emsanem

Massa lyckosparkar i rumpen=)

2009-03-19 @ 18:39:42
Postat av: mamma

Lycka till

Kram

2009-03-19 @ 21:55:36
Postat av: Anna - Australien

Hej Sonny & Julia!



Sag eran blogg fran Elisabeth&Peters sida!

Ser att ni fortfarande kvar i Italien! Harligt! Julia, din photo shoot sag haftig ut!



Jag ar fortfarande i Sydney, fatt permanent uppehallstillstand sa jag kommer stanna kvar lange! Kommer dock hem pa semester i slutet av Augusti for 4veckor, vore kul att ses om ni ar i Sverige!

Ha det! // Anna



Postat av: mallis

Stoort lycka till

2009-03-20 @ 21:50:50
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Virpan

Lycka till!

2009-03-21 @ 11:25:39
Postat av: juli

tack vänner era lycka till hjälpte!

2009-03-22 @ 11:48:27
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback