the day after hellday

så igår var den värsta dagen på länge
gick inte så bra på min thesis och den kommer sänka mitt medel katastrofalt
men men livet går vidare
och jag är grymt stolt att jag vågade
jag klarade av att redovisa mitt arbete inför ett rum fullt av främlingar utan att krypa under bordet
att jag skakade och upprepade mej kunde jag inte bry mej mindre om
att italienarna inte har samma smak och stil som jag visste jag sedan innan
no suprise there!
huvudsaken är att jag gjorde de, något som jag varit nervös för sen jag började på skolan för tre år sedan

ska lägga upp allt material här som jag lovat
börjar med accessoar kollektionen

inspiration taken from veins and bloodshoot eyes



fortsättning följer...

nu ska jag njuta av min väl förtjänade semester


Kommentarer
Postat av: anna

wow fan vad ball!

Postat av: Emsanem

Vilka fantastiska kort o smycken!! Vad du är duktig!!

2009-06-24 @ 19:53:26
Postat av: Sandra

Jag måste säga att du gör jävligt fina smycken!!!

Gillar dom skarpt!

Puss

2009-06-25 @ 22:24:57
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback