shoot värme nedräkning snowboard popcorn

värmen rinner nerför ryggen
myggen kryper upp efter benen
just nu tror jag att milano är så nära helvetet man kan komma
allt jag kan tänka på e att sonny lovat följa med till poolen imon

nedräkningen mot svea rike har börjat
imorgon kommer lasse och irene med flyttlådor och godis
då börjar flyttfesten
hur många dagar den kommer att ta har jag ingen aning om men jag e inte svenne innan helgen
att vara italienare tär på kroppen, speciellt levern...

idag har vi haft en shoot
penny: stylist
jag och christine: makeup
jag: hår
modellerna: arianne & sophia
eftersom min hjärna kokat över kommer jag sjukt nog inte ihåg namnet på fotografen!

denna bild har dock jag tagit därav kvaliten



nu har jag suttit ett par timmar och designat snowbards
sjukt svårt eftersom jag inte är en åkare själv
om man inte räknar med de två dagarna jag mest åkte på röven ner och släpades upp hängandes i liften
men för livet

nu blir de popcorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback