jaha nu börjar det dra ihop sej...

snart e de dags för mitt försvarstal
borde kanske bli mer och mer nervös
men måste säga att jag blir mer och mer apatisk

-relax it's just fashion-

om två dygn vet vi om jag är utbildad fashion and textile designer
eller om jag slängt en halv miljon i sjön

den sista tiden har det varit mycke smink, hår och photoshoots
man blir lite blind efter ett tag och tycker allt ser samma eller löjligt ut...

ja o sonny har roat oss med att ge de vanligaste uttjatade modeposerna namn
här kommer en liten men väldigt seriös lista:



den första posen kallar vi bryten kyckling
vad som kännertecknar posen är ringaren från notradame ryggen och de små kyckling vingarna



den andra posen heter spitfire
och jag antar att namnet förklarar den ganska väl
det är en utveckling av åttiotalets hand-on-hip pose



denna pose kallar vi bert karlsson kåt blick
och används för att framhäva rynkor



ballerinan, en underbar klassiker
blir extra bra om man putar ut lite me magen



the thinker
en pose som ska visa på korkad intelligens
ger lite sexighet med urringning
den ultimata blandningen!

btw, drop a line u bitches!



Kommentarer
Postat av: kajja

hahahah hurra!



2009-06-21 @ 21:21:51
Postat av: Emsanem

Hehe.. hii. du är för söte!! Pussa

2009-06-21 @ 21:40:07
Postat av: anna

haha jag gillar bert karlsson kåt blicken haha Klart du blir designer Du äger!!!

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback