dålig uppdatering, jag vet!

men jag hinner verkligen inte, har alldeles för mycket att göra här i livet
när morgontimmarna kommer och jag äntligen är på väg att stupa i säng orkar min dator inte ens logga in på sidan...

igår var en glad dag för sompen
han tog examen!

GRATTIS SÖTNOS DU ROCKAR!

glädjeruset efter sonny presentation byttes dock ganska snabbt ut mot ångest och panik för min del
nu ska jag sy lite innan jag ska dra iväg på mitt livs sista thesis möte

sonny sa hans skulle lägga upp bilder på sitt examensprojekt här, om de e nån som e intresserad
han måste nog hämta sej från gårdagens fest först bara!

hej på ett tag

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Jag är intresserad, jag är, jag är, jag är! :)

Å Julia, det kommer gå så kanonbra för dig, som det alltid gör..

Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback