prästen i värnamo stad

tydligen så har värnamos älskade präst Pär Persson under våren blivit rådd att säga
upp sej från sin position i svenska kyrkan

kanske inte så stora och intressanta nyheter för ett svart får som mej
men denna annonsen fick mej att skratta
ironi och pikar e den bästa sortens humor



nu har jag samlat pinnar och penaler till second hand
dricker morgon kaffet
ska ta mej ett bloss
sen blir de att dra t gnosjö hjälper!

ikväll blir de kalas hos hannis
hörde nåt om att en italienare hade återvänt till byn och det skulle firas
ska bli spännande! och kul att träffa alla mina flickor

fred

Kommentarer
Postat av: Elise

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback