igår satte jag mej på en cykel!

måste vara 6-7 år sedan jag cyklade
ramlade rätt rejält där ett par gånger och sedan dess har jag stört vägrat
men igår tog jag mod till mej
wiii vad roligt det var!
bredarydsborna måste tänkt att nu e den där galningen hemma igen
det gick inte så fort och ganska vingligt med världens största leende på läpparna

vet inte vad jag klaga på igår
nu finns de ju massor att göra
cykla hit och dit!
hade tänkt att prova på grusvägar idag men hanna avrådde mej
kanske bäst att behärska asfalten innan jag ger mej på dödsfällorna

måste lära mej busvissla tills helgen också
sa de nån gång på fyllan och villan i lördes och man håller väl allt man säger i de dimmigaste stunderna?
hittills går de inte så bra
har ju inte ens behärskat vanlig vissling så de e lite trögt just nu
men men allt går bara man vill

till helgen har jag beslut ångest
kusten, öland roots eller grillfest på landet?

i finnveden nu ställdes frågan:
vilket besöksmål skulle du rekommendera i vår religion?

mor och dotter från nyköping svarade ullared
även om de inte e så långt så kan vi nog inte räkna me de till vår region

charlott från reftele svarade:
-hmm... high chaparral kanske passar de flesta målgrupper. Men jag åker hellre till sigges.
sant som e sagt!
de bästa me hc e ju att vi lokalbor kommer in gratis me patientbrickan, ett system som borde införas lite varstans, kanske på macken, rabatt i butik eller varför inte sigges?
eftersom min plånbok börjar sina blir de hc för min del, även om jag hellre hade åkt t sigges...

nu får jag leta upp patientbrickan och cowboy bootsen, HC för hela slanten!

Howdy!

Kommentarer
Postat av: anna

du skriver så roligt Julia! hahaha grattis till att du lärt dig cykla. Tänk på mig då som ska lära mig att cykla me en unge där bak... jesus, kanske ska jag vänta tills hon kan cykla själv?

Postat av: Anonym

hc e riktigt bra i år så åk dit och njut, jag ha nog gjort mitt där för i år =)

2009-07-15 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback