idag har jag varit ganska duktig

började dagen med att rita plaggskisser
fortsatte med att rita fåglar åt mor och far till deras sovrumsvägg
skulle sen bara ta en timmas paus med boken jag var och lånade av marlene igår
(försökte rättfärdiga de me att min dator bara klarar 5 timmar av illustrator innan den lägger av)
sen var de ju kört med min långa lista på vad jag borde göra
jag var fast i boken

nu har jag slitit mej  och måste hoppa in i duschen
eftersom syster yster bjuder på middag ikväll
det har även gått upp för mej att idag e de en festdag!
efter den trevliga kvällen på harrys i lördes måste jag erkänna att de drog lite i öltarmen när bror sa att han skulle ut o svänga de lurviga ikväll...

men icke sa nicke, ikväl blir de öl på hemmaplan!

soo long

Kommentarer
Postat av: marlene

visst fastnar man,,, den e så bra =)måste hitta en ny bra bok att fastna i=)

Postat av: Anonym

.. hej sjukling.. hoppas du krya på dej min vän!

tänkte om du är friske t på fredag så kan du komma o hjälpa mej binda bröllopsblommor.. pöss

2009-01-06 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback