idag e de lördag

brukar de inte kännas lite extra i kroppen när de e lördag?
lite spänning, lycka och längtan?
bara för att de e en viss veckodag
så känner jag alltid när jag e hemma i svea
lördag e dagen att räkna me!

här nere känns de inget pirr alls på lördag
de märks knappast att de e helg
har man otur märks de i illamående och huvudvärk på söndag
grejen e att här kan man festa, slappa, shoppa, driva vilken dag som helst
skolarbeten är inga 7-16 jobb
kan de vara så att man kan få lite mycket av de goda
det oregelbundna livet gör en ganska lat
allt som ska göras idag kan jag likaväl fixa imorgon

så hur ska jag göra?
ska jag fortsätta med menswear eller ska jag dra ut på rean?

suck
stora beslut på G

Kommentarer
Postat av: marlene

ja lite så var det,, men snart är hon hon framtvingad ur hålet =) man kan ju inte tiga för evigt och behålla sin trovärdighet,,,

Postat av: marlene

ja lite så var det,, men snart är hon hon framtvingad ur hålet =) man kan ju inte tiga för evigt och behålla sin trovärdighet,,,

2009-01-17 @ 15:14:05
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Marlen

Håller tummarna att det går bra med rökningen.



Det är klart att du kan ta lite ledigt, man måste ju leva lite med.



Kram

2009-01-17 @ 22:38:31
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback