helgen

en hektisk helg e över och jag ligger i sängen oförmögen att ta tag i mitt liv
tror jag väntar tills imorgon innanjag börjar
man jobbar ju bäst men en "att göra lista" på minst en halvmeter

i fredes tog jag mini bilen till vessige och sandra för en frukost på vatten och bröd
men så länge de e salt i smöret ska ingen klaga!
vi drog sedan vidare till varberg och mötte upp anna och lilla alicia


vi fikade, shoppade, hälsa på ac i hennes butik och hann även me ett snabb besök hos åsa

i mörkret körde vi tillbax till vessige
åt tills magen värkte, drack nån öl, bytte julklappar och snackade skit
sanna i hennes julklapp med lilla cola



lördag morgon drog vi in till falkenberg en sväng, gick i butiker och käkade semla
och såg nån söt kille
haha falkenberg e sej likt!

lördag kväll spendera jag i värnamo me flickorna
och tog nån svängom på harrys
jag var i mitt bugg esse:)



för övrigt har jag ont bakom ögonen om någon undrar
och om tre dagar tar verkligheten över igen
och vår i milano känns inte alltför långt bort

idag har jag beställt skivor fån cdon
hoppas dom hinner komma innan jag åker

nu ska jag tvinga mej att göra lite research men helst av allt vill jag ligga och stirra upp i taket

tack mina älskade vänner för en underbar helg
och en tanke till sonny som ligger sjuk och annu inte fått sin väska..

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback