håret från helvetet

ifall nån undrar så glömde jag borsta håret inom 5 min när jag steg ur duschen
detta har resulterat i att min lugg står rakt ut i en så kallad friss-boll

så nu vet ni de

fick ett mail från skolan att lektionerna e inställda imorgon pga snö
dessa klena italienare tänkte jag
tur för mej som inte lämnat svedala än ändå

sen fick jag ett samtal om att sonnys flyg var inställt pga snö
om inte piloten var italienare så kanske de e allvar då
stackars sonny hade redan kommit fram till flygplatsen när jag fick samtalet
som kompensation fick han fin 3 rätters middag och en natt på hotell
imorgon bitti går hans flyg till frankfurt
han såg dock ingen förbindelse till italien på biljetten så man kan ju undra hur detta slutar...

nu ska jag krypa ner me boken, äntligen
gonatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: marlene persson

grattis till din vinst!! vad roligt!!

Postat av: emsanem

mår du bra nu? Luis o Aston F är fortfarande sjuka.. hostiga!! Klena männ säger jag!

Kommer du på fredag? Annars får vi ses efter helgen för jag jobbe.. puss på näsan

2009-01-08 @ 10:21:54
Postat av: juli

mår ganska bra, lite hosta kvar men stark som man e ska man inte klaga... eller just de klagar gör jag ju hela tiden... ska dra ner t sandra fredag-lördag så vi får ses efter helgen. lycka till me brudbuketten på fredag!! puss

2009-01-08 @ 11:10:04
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback