dagen i ord

läste ut två böcker i morse
den ena var mia-sanningen om gömda
som jag lånade av
marlene
e så jävla förbannad på liza marklund och den där mia eriksson
sikka jävla fittor rent ut sagt
från och me nu ska alla marklund och erikssons böcker bojkottas
det gäller inte bara mej utan för alla andra jag känner med
hittar jag en sån bok hos någon jag känner pissar jag på den!
förstått?
just de bojkotta expressen me när ni ändå håller på

övriga dagen har jag spenderat me att rita flats i illustrator
går sjukt långsamt men jag har fått undan en hel del jobb iaf

imorgon bär det av mot vessige och sandra
vi ska ta en tur till vbg och shoppa loss
ska även möta upp anna och hennes lille

ja jag gillar att länka till mina vänner så de ska jag fortsätta me:

på lördag ska jag träffa tjejjerna i vmo tex skithöögen

nä nu orkar jag inte länka mer
nu ska jag ta en snabb paus på balkongen innan jag fortsätter skissa på min herr kollektion

just de,
sonny e framme i milano välbehållen efter en 24 timmars lång resa men utan sitt bagage
så vi sänder honom en tanke i denna svåra stund

puss mina vänner



Kommentarer
Postat av: anna

en tanke till sompen.... ok imon får du berätta om gömda och det. jag ahr inte läst den men tycker mest att det är hon jävla haggan som skrivit sanningen bakom gömda som ska ha stryk men imon får jag höra mera.... puss

Postat av: marlene persson

jag e med på bojkotten,, eftersom hon ändå är jouranlist är det ju hennes jobb att gräva fram sanningen och det måste ju ändå lyst igenom när hon träffade mia och kollade igenom alla dommar mm... expressen gilalr jag ändå inte =) ha det så roligt i helgen!

2009-01-09 @ 10:17:43
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: sompa

tack hoppas ni tänker fortfarand för inget bage än men som jag sagt till (högt) mig själv sen i torsdas "imorgon då då fixar det sig"



älskar jullan saknar dig

2009-01-12 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback