biltak

på väg hem från kiosken nu mötte jag en bil med en burk läsk på taket
har minnen att jag gjort nåt liknande en gång
la min mobil på taket och körde genom hela stan
den var ju självklart inte kvar när jag kom fram
fick sedan köra i slowmotion samma väg tillbaka med nedrullade rutor och ringandes till den borttappade mobilen
vi hittade den i gräset i åbroparken
sicken röta!

ikväll blir de mom's... igen
björnen flyttar hem till svea imorgon så de blir lite hejdå
sitter här med en dagens och popcorn och försöker komma på humör
helst vill jag ha en soffa och en svensk tv
dessa tankar ska min dagens råda bot mot

i eftermiddag har jag målat tyger till menswear
och funderat på om jag tagit mej vatten över huvudet...

soo long

Kommentarer
Postat av: anna

ha! Ungefär samma sak hände min kompis när vi var i usa. Hon hade hämtat sin lön från restaurangen som vi jobbade extra på. 800 dollar... Hon hade lyckats lägga plånboken på taket och körde iväg. Vi var runt på bilmackar och körde vägen hon hade kört men icke hittade vi någon plånbok. Men, så när hon stod och grämde sig över sin dumhet så hade plånboksjäveln fastnat på den lilla lilla vingen som var på bilen. Fatta sicken röta! Så där hade vi kört runt och letat. Men plånboken på vingen hahahaha.

2009-01-30 @ 22:12:14
Postat av: sara

vilken skön profilbild. vart är masken köpt?

Postat av: juli

haha har för mej att nån jag känner också haft nåt som fastnat i vingen, minns inte klart men det tänds en lampalååångt därinne i minnet när jag läser historien...

2009-02-01 @ 12:16:28
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback