bara några skönheter till









'

i could go on forever...
nu e de dax att ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vad små alla är!



Hurra för gamla kort!

2009-01-25 @ 12:40:41
Postat av: anna

hahaha å shit jag på ett hörn. vad faaaaaaaan e det för jävla linne. jag ser ut som en transa hahaha

Postat av: Emsanem

åhh.. gud vad kul!!! Det va verkligen höjdpunkten på Harrys!! Saknar dej Julla! Pussa

2009-01-26 @ 09:19:33
Postat av: juli

haha anna! jag hittade såååmånga bilder på mej med mycket tvivelaktiga kläder som jag inte vågar lägga upp, jag ska ju trots allt bli designer:)

em slem, jag hittade en bild på dej o peter me, han blundar som vanligt, vet inte om du harden men jag skickar den på mailen. saknar dej så!! hur går de me ett års kalaset, hyrt in en cirkus än? pussar

2009-01-26 @ 09:50:05
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: my

va roligt, jag måste skratta...

gamla bilder kan vara fantastiska (och skrämmande) hehehe. puss

2009-01-26 @ 20:02:42
Postat av: Anonym

va roligt, jag måste skratta...

gamla bilder kan vara fantastiska (och skrämmande) hehehe. puss

2009-01-26 @ 20:04:09
Postat av: Emsanem

Min Vackra Julla=) Jo planerna på kalaset går bra. nu ska vi bara utföra det.. ska ha tag på blå sockerpasta till Barbablå.. men Luis envisas att vi ska beställa tårta.. men icke är man mamma så ska man F*N baka tårta eller hur?!!

Skicka gärna kortet på Peter...

Hoppas du mår väl.. sätter in en peng t dej idag så hojta när du fått in na. Har du kvar det gamla nr? skickade ett sms men vet inte om du fick det. massa värme din Em

2009-01-28 @ 14:51:53
Postat av: sonny

det roliga tycker jag är att man inte kunde förstå varför man inte fick komma in ibland pga klädsel heheh den vita hugo boss tröjan skulle jag inte ens ha på en slappar sönda nu...

2009-02-07 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback