utmaning

anna utmanade mej i att leta upp den 6:e bilden i de 6:albumet och kommentera den
de blev denna bilden:



vår förlovnings annons

på dagen ja o somp varit ett i fem år vaknar ni upp i london hos david och my
fortfarande lite runda under fötterna efter gårdagens dans akt
david sätter sej och ringer runt till tatuerare, röd dag och lite svårt att hitta nåt sista minuten som e öppet
tillslut får vi en tid i en väldigt dyr och välkänd studio
de blev till att hoppa på första buss och vi hade ca 5 min på oss att välja våra "ringar"

här e resultatet och förlovnings ölen i camden som följde



ok måste jag utmana nån me?
de får bli sandrus, mallis, emmilou, amazingM och msdynamites
YOU GO GIRLS!


Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Jupp, nu har jag gjort det med! Är ju så dålig på allt sånt där annars, du vet brev man ska fylla i sina svar på å skicka vidare.. urk! Inte min grej, men detta gjorde jag bara för att du bad mig.. :P



Askul bild btw, snart har du varit trolovad i ett år! Pöss!

Postat av: kajja

åhhh älskar er annons!



hoho!



2009-02-12 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback