julia som lärare

Johanna har skickat mej utvärderingen från när jag var lärare på hennes skola i somras

Då blir man lite stolt, min lärar debut


vad jag skulle vilja veta är om de var tvugna att skriva sitt namn på utvärderingen

vi vet ju alla att man inte kan vara helt ärlig då...



Mode och design

Mycket intressant och givande. Det var jättekul. Veckan blev helt plötsligt roligare när man gjorde en dag annorlunda. Intressant och givande, ganska roligt men jag förväntade mig att få sy det jag ritat också.

 

Mycket bra ledare.

 

Rolig att lyssna på. Jätteduktig och trevlig.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emsanem

WOW!!! Du kanske skulle satsa på läraryrket=)

2009-02-02 @ 11:47:35
Postat av: juli

ja!!!!

eller kanske inte...

Postat av: kajja

hohoh..

2009-02-03 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback