tax return

igår hittade jag mina lönelappar från harrys
eller rättare sagt min kära mor hittade dom
jag blev sååå glad!

jag fick ingen deklaration i år
var hemma en sväng i påskas och märkte redan då att den inte kommit
ringde runt och frågade men fick inte tag i något svar på varför
tänkte att den kommer nog senare
tiden rullade på och jag hann inte tänka på saken
antog att jag helt enkelt inte hade betalt nån skatt, de e ju lätt hänt!

men igår visade det sig att jag hade gjort de både på harrys och på ljungby skola
upprörd ringde jag skatteverket
det visade sej att jag inte ens behövde nån deklaration eftersom jag tjänat så lite
men jag kommer få tillbaka all skatt!
wohooo

jag kommer överleva ett par veckor till!
eller rättare sagt mitt nikotion beroende kommer att göra de...

här är en till brud som använde sin skatt till nyttiga saker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback