ooops där försvann de pengarna...

råkade ringa ett par gånger på ordröran tävling på tv
va fan e de för skit???
fattar dom inte att de enda som ser de på vid denna tiden är arbetslösa och fattiga
jag har väl inte råd att ringa in dit hela tiden
skyller allt på kanal 5, dom tvingade mej!

var ute och sprang med far igår,
JAA ni läste rätt, julia andersson rörde frivilligt på fläsket!
kändes som 5 mil men var nog bara 3,5 km
när jag kom tillbaka var jag yr, hade skallavärk och hade gått igenom 4 omgångar av håll
men ack va stolt jag e
planen var att jag skulle ut en sväng på morgonen
tror inte de du!
säger bara träningsvärk!

nä nu får jag stänga av tvn och göra lite nytta
ska sätta mej framför stor datorn och jobba lite me berits hemsida

sooo long

Kommentarer
Postat av: anna

har Du vart ute och sprungit?! Jag som inte ens sett dig spriinga efter en buss hahaha. Julle the hurtbulle! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback