examenskalas och soldyrkande

i veckan har det varit fullt upp med förberedelserna inför mitt och sonnys examenskalas
det blev ett trevligt trädgårds kalas i kvällssolen





dessatvå sötingar e ju allt för goa!



(btw My, den vänstra glittersaken står det ditt namn på, come and get it!)

sen var roland från kultur föreningen förbi med ett bankomat kort strl XXXL

igår drog jag och mor till skrea och njöt hela dagen
hade jag inte varit tvungen att vara hemma idag hade jag lätt kunnat stanna hela helgen
jag vill flytta till havet!
fin rosa nyans fick jag till på min hud, nu lagom till kräft säsongen...

nu ska jag iväg till lanna och göra nåt spännande, nåt som får min mage att pirra!

Kommentarer
Postat av: m

tack =) hihi precis rätt vecka =) hur har du det ? känns det bar att vara hemma?

Postat av: Emsanem

Så trevligt ni ser ut att haft det!!

2009-08-10 @ 09:01:19
Postat av: emelie

kommentera gärna vad du tycker om fotona i senaste inlägget =D

Kram http://pimania.blogg.se

2009-08-12 @ 05:27:59
URL: http://pimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback