livet i hus e allt bra skönt




försöker just nu få ihop alla mina pinnar och pinaler och trycka ner de i min resväska
inte kul alls

har endast haft denna väskan i ett, två år
men den har varit me om allt för mycke och ser helt katastrof ut
jag e rädd att dragkedjan ska spricka och alla mina saker ska flyga ut över nån flygplats nånstans
bäst jag packar de allra viktigaste i handbagaget
så får de bli!

ikväll e jag tillbaks hemma i milano efter en underbar semester i svea
sverige e bra skit och svensk sol är den bästa!

sooo long suckers

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Ho ho, ja fy faaan vad skönt det var att sitta i solen och dricka the.. :) Skynda dig hem så tar vi en dagens i solen i stället!!

Saknar!!

Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback