dålig uppdatering

de e mycke nu
och e de inte mycke så pluggar jag
snabb genomgång av mina 4 dar i svea:
fredag-landade, sov, åt lyxmiddag på hotellet i bredaryd, väldigt trevligt
lördag-njöt av sol, gick på malin, hille och emmas 25 års fest, jätte kul, kommer bilder
söndag-små bakis, försökte plugga, åt äcklig pizza
måndag- pluggade i 11 timmar, funderade på att köpa lösgodis, var taxi åt far som var på vinprovning med sin hemliga harry potter klubb
idag-stigit upp, druckit kaffe, ska börja plugga, ikväll middag hos lasse och irene

här e en bild på emelie or
den heter "before and after"



lindoff har fått konkurrans om titeln snyggaste fat mama
tycker de har en delad första plats

nu ska jag ta en nervlugnande glöd pinne och sen ta tag i lite arbete

sooo long

Kommentarer
Postat av: marlene

det tycker jag at du gör helt rätt i=) njut av din avänners sällskap medan du är här =) hoppas du haft det toppen bäst! vad händer i påsk?

Postat av: Emsanem

haha=) Så fin bild!! Jo jull igår ringde jag dej som en toka.. men det va upptaget.. tänkte när vi ska ses? Idag o imån jobbar jag till sex snåret.. men sen är jag fri som en fågel.. så kolla du när du har en lucka!! Puss söta du

2009-04-08 @ 11:14:13
Postat av: mallis

Hejje



vad har du för plan på måndag fm/lunch??

Fika?



kram

2009-04-08 @ 20:18:15
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: jull

marlene: påskafton blir de party hos nina o markus och skärtorsdagen blir de hos j höög, såg att du skulle t h-stad, hoppas du får de roligt!

slajm: jag har bestämt att vi ska dra över t emlan me flytt kaffe, låter de som en plan? ringer dej när livet blitt lite lugnare.... typ fredag!

2009-04-08 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback