en kväll med chips och blodigt fett

tog en näve chips och satte på tv
vad får jag se?



förståligt satte jag i halsen

17 åringar som vill plastikoperera sej
helt förståligt
alla i den åldern vill väl ändra sej och sin kropp
vad jag inte förstår är doktorerna som tar de så lätt

17 år
ni e unga och vackra
varför inte bara vänta tills brösten börja hänga
och ni tryckt ut ett par ungar
då det på allvar verkligen finns något att "fixa"

fast vem e jag att tala
när jag var 17 hade jag lätt gjort de
om jag haft pengarna och fördomarna inte var så stora i ämnet

om jag hade fått de gratis och helt smärtfritt idag
e jag inte inte helt säker på att jag sagt nej till att fixa till ett och annat

e jag ytlig och omogen vid 26 års ålder
eller e de fullt normalt?

en ide i dessa dagar då alla tycks ta bort och lägga till på sina kroppar likt en klippdocka
är att samla alla överblivna kroppsdelar på ett smörgåsbord och börja bygga...



eller så kan ju plastik läkarna skaffa ett vettigt läkarjobb så sjukvårdsköerna kunde minska!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

såg åxå programmet igår...håller med dej!

2008-09-18 @ 09:53:01
Postat av: Sandra

Å fy fan va vidriga bilder!!!

Var har du hittat dom? Eller jag vill inte veta!

Yack!!!

2008-09-18 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback