totte

för ett tag sen hade jag o sonny en diskusion om totte böckerna vi hade som små
sonny insisterade på att de var lite snuskiga
lite sexualkunskap invävt i en barnbok
jag skrattade honom rakt upp i ansiktet!

vem har rätt? ja eller somp?
som av en slump? hitta vi en i bilen
jag plockar upp den o säger stöddigt att jag ska läsa högt, som för att bevisa att jag har rätt

"totte känner sej ensam
han e trött på att leka med sig själv"
*asgarv
kan sonny ha rätt?

fortsätter att läsa högt



förstår vad sonny menade...

boken utvecklas och i slutet leker dom "mamma pappa barn" heeela dan

jag vill ha en fortsättning på totte och malin
tonåren, missbruk, rehab, omvårdnadstvister
jag vill veta om de fick sin familj tillslut!

the end


Kommentarer
Postat av: hanna

asgarv...tror att sompa har rätt!

2008-09-08 @ 20:20:57
Postat av: mallis

Haha helt klart dolt snusk i den du :P

Postat av: Skithöögen Johanna

Tack för helgen! Hade aproligt!!

Skickar en visa i mp3 format till dig om är om Totte och Malin i tonåren.. Ha ha! Lova att spela upp den för Sonny!

Puss!

2008-09-09 @ 11:35:42
URL: http://msdynamites.blogg.se/
Postat av: Sandra

Läskigt!

2008-09-09 @ 13:25:35
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: jull

å herregud johanna! ska lägga upp historien om totte å malin i tonåren imon, de e läskigt!

2008-09-09 @ 22:29:44
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: sonny

hehehhe ja sa ju det älskling ... om vi inte hittar rehab boken så kan vi ju göre en tillsammans puss

2008-09-10 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback