sååå besviken

de visa sej att jag redan sett den nya topmodel säsongen
hur fan kunde detta hända!

får bli prison break istället
ohh yeahhh
sara is alive!!!!

har fått påminnelseom SATC festen på lördag
måste fixa en klänning tills dess me
eftersom jag står lite utan pengar får de bli att bygga en själv
har dock inte råd me tyg så jag har kollat bland mina gamla trasor som kan vara lämpliga renoverings object...
får se vad som händer...

just de,  johanna jag skulle vilja ha mina klänningar tillbaks...
ska nog in t stan på tors, i will give u a ring!

sååå prison break eller SATC?
(två olika sorters skönhet)
de e frågan...

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Jag går i skolan till halv tre imorgon, men är hemma efter det så det är bara att komma.. :D

Postat av: hanna

prison break så klart!=)

2008-09-10 @ 16:11:53
Postat av: mallis

håller med inge mer Topmodel för mig heller!



2008-09-10 @ 19:41:01
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: mallis

Trist men vad göra

2008-09-10 @ 19:42:25
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback