på onsdag ska jag till frissan

nån som har nåt förslag på look?
ja e helt nollställd
ska man behöva gå och köpa en hårtidning för att få lite inspiration?

helgen var kul
fredagen som lärare gick bra
fredag och lördag på harrys gick väldigt bra
hade riktigt kul faktiskt
mest kompisar som jobbade och då blir de extra kul

till veckan ska jag o sompen ta en sväng t g-kås
och JA de var sonny som kom med förslaget
kors i taket!
kan ju inte annat än le och säga ja då!
även om min budget typ ligger på 250 kr

men de kan man ju få många bugg och citronkolor för
som kjelle på ås skulle ha sagt!

imon kommer mor hem från madeira
och jag ska nog träffa em o bulan
för popcorn och hallonsoda kväll!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback