otur i turen

var ju en sväng i ullared igår
gjorde ett väldigt klipp, som vanligt i den byn
men den här gången var det på net on net istället för g-kås
som de som brukar ringa mej vet så e min mobil lite lätt ostabil
(men fin att titta på)
igår fick jag nog och bestämde mej för att skaffa en ny
två kriterier att uppfylla
mp3 spelare och fin färg

hitta en fin ljusblå som jag tog t kassan och betalade
där fick jag också ett kvitto som skulle lämnas in i varu utlämningen
gjorde de och fick en till mobil...

så nu sitter jag med två nya mobiler
den förpackningan som jag valde hade en mobil med mjukvaru fel
himla typiskt!
tror jag väntar till sonny kommer hem så kan jag få lite hjälp med uppdateringarna
varenda gång jag försöker fungerar de inte...

tekniska prylar hatar mej som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har samma krav du å jag, musik å fina färger e det enda som e viktigt i en mobil!!!

Men fattade inte riktigt...du snodde en till asså eller vadå?

2008-09-26 @ 21:16:23
Postat av: jull

jag personligen skulle ju inte kalla de att sno.

jag bara emot tog en gåva från butiken som de kanske inte visste om att de gav. eller så kanske de gjorde de, tyckte synd om en fattig student som jag men vill inte förnedra mej högt så därför smög de in denna gåva bland kvittorna i smyg... frågetecknen e många men tacksamheten e stor!

har för övrigt rivit upp stad o land för att min nya mobil e sönder, de visade sej visst att de var den ju inte alls... fungerar alldeles utmärkt... oooops.... teknikens under...

2008-09-27 @ 11:44:14
Postat av: Marlen

heh tur att de inte har bättre kolla asså. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback