livlig helg

ännu en jobb helg till ända
en mycket händelserik sådan på harrys
förutom de vanliga sextrakasserierna och slagsmålen på dansgolvet har de hänt en jävla massa
de verkar som hela värnamos befolkning blivit absolut galna!
jag har fått drinkglas kastade på mej och hanna har åkt på nån smäll
speciellt runt stängning igår bröt kaoset ut och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta
blev nog mest asgarv och svärord för min del men stackars nicklas fick spendera natten på sjukan
efter en helg som denna funderar jag på om jag borde sluta jobba där, allt för att ha livet i behåll!

har också hunnit med en dejt me johanna
hälsade på henne när hon låg på alla fyra i sitt grönsaksland
och gick därifrån med drömmar om en egen stuga med trädgård
men efter att ha spenderat hela eftermiddagen med näsan i resetidningar känner jag nog att de finns väldigt mycke som ska hinnas med innan jag börjar tänka på familje lyckan i en röd liten stuga vid vattnet
fast iofs om vi inte fått en rejäl karriär på halsen till nästa sommar blir det nog vårt sommarboende i drömminge

nu ska jag gå och pigga upp min nyvakne sambo

kärlek till alla som inte skrikit på mej i helgen

Kommentarer
Postat av: marlene

ch vilken arbetsmiljö det där låter ju inte riktigt klokt. vilket roligt test! stämde ju jätte bra =)

Postat av: Marlen

tackar! Vilken tröttsam miljö! Förstår att du kanske inte jobbar där nån längre period? vad ska ni göra i höst? Blir det mer skola eller är du klar redan. Jag är dagvill som vanligt. :) det var väl 20 jag blev?

eller? heh



kram kram

2008-09-28 @ 20:35:29
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback