I am legend


Igår kolla jag på I am Legend seeent på kvällen
(e väl den enda som inte sett den än)
Den filmen har ju fått så mycke ståhej så jag tänkte kolla va allt berodde på
Inte smart, inte smart alls

Den filmen hade vatt fan så mycke bätte med en pojkvän uppkrypen intill mej
Inte heller bra att ha hörlurar som stänger ute allt ljud runt omkring
Vågade inte vika me blicken från skärmen, rädd för vad som kunde dyka upp ur mörka vråar
Jag har även en liten tic att när jag blir rädd håller jag för öronen
Skräckfilm, älgar på vägen, ungar på cykel, kvittar vad de e, händerna åker upp till öronen
Inte smart med hörlurar då ljudet bara förstärks

När jag gick ut på balkongen efter avslutad skräckupplevelse kände jag
Hur dessa Dark-seekers klättrade upp för pelarna för väsa i mitt öra och sen äta mej…
När jag sedan skulle sova var jag tvungen att i mitt huvud gå igenom sista gossip girl avsnittet
 gång på gång för att få in glädje i ådrorna igen

Så hädanefter så blir de bara romantiska komedier för min del!
Så var de sagt!
Kärlek

Kommentarer
Postat av: emla

jag håller oxå alltid för öronen....å ögonen. hur det nu går ihop. för öronen med tummarna o ögonen med resten av fingrarna. men ja vete fan om man blir mindre rädd för det....

2008-09-12 @ 20:24:55
Postat av: jull

haha jag e alltför nyfiken för att hålla för ögonen, men de känns tryggare om man inte hör allt de hemska. undra om jag skulle vara en tryggare människa om jag var döv... må jag aldrig få reda på de...

synd att du inte kommer på festen ikväll, kommer nog bli livat!

pussar

2008-09-13 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback