har jag tagit mej vatten över huvudet?

ska snart dra o titta på skolan jag ska ha en kurs på
känns jobbigt nu när sonny inte ska me längre
hade kännts tryggt att ha honom i samma byggnad
men de kommer nog gå bra
bara de inte e några kaxiga elever för de pallar jag inte me
i vilket fall vet jag nog mer än dem,kommer nog ha koll på läget,
för guds skull julia ryck upp dej!
du e ju nästan dubbelt så gammal som eleverna!

men vad jag undrar mest nu är har jag tagit mej vatten över huvudet?
jag har tagit lån som kommer att förfölja mej resten av livet
allt för en ynka dröm?
o va e de för en dröm?
att få vara en del av den största kulturella industrin just nu?
att stå sida vid sida med kaxiga brudar, vassa armbågar och skitsnack?
en väldigt hård, ytlig och kall värld
en väldigt intressant, djup och konstnärlig värld
samtidigt en naiv, barnslig och skojjig värld
all or nothing

jag hoppas bara att fördelarna kommmer att väga upp i slutändan

GUD jag har haft FÖR mycke egentid!!!

dettta e ett kul inlägg
*kaffe&cigg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback