slow sunday

jag har grym träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade
lite svamplockning i skogen på de och jag går som en kärring

gårdagen var jätte kul
middagen var god och festen lyckad
första gången jag åt halloumi på restarang, sååå gott!

borde försöka få ner de sista i väskan, vill inte, de betyder ju att jag måste väga den...

vi drar ganska tidigt imorgon så vi får en eftermiddag i köpenhamn
ska bli mysigt!

för övrigt så har jag sålt mobilen till min mor
hon har nu upptäckt supertjänsten mms
så nu flyger de bilder på bullar och svampar kors och tvärs över sverige...

jag däremot har upptäckt säsong ett av ugly betty
ligger i sängen och drömmer om extreme makovers och modetidningar

pengarna e slut på mobilen så jag skriver ett sms till alla mina vänner i svedala här:

"Jag kommer sakna er, ni e underbara! puss"

Kommentarer
Postat av: Marlen

Ha en skön tripp nu!



Ta hand om er i italy nu. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback