dramatisk dag igår

skulle ju åkt o köpt en cykel igår, ändrade planer och de sluta me att jag följde me mallika till ikea
när vi äntligen var klara efter timmar av shopping hände de gamla vanliga
vi kom inte hem
taxi ville inte ta oss o vi kunde inte ta metron me hennes stora bord
så där stod vi in the middle of nowhere i kylan och mörkret och ångrade att vi stigit ur sängen på morgonen
efter lång frustrerande väntan och otaliga diskussioner hitta vi en mystisk marockan som lova att köra hem oss, mot betalning
satt på helspänn hela vägen med mina nycklar i handen redo för attack
min italienska suger men jag gjorde allt för att hålla uppe en glad diskussion
mitt enda misstag var när jag råkade nämna att hans dotter var döpt efter jesu moder, säg aldrig det till en muslim!
blev ett jävla liv, jag fick panik och försökte reda upp de hela, sluta me att jag slängde ur mej, inte bara att jag var ateist utan också att big bang var en rimlig teori, BIG FUCKING BANG!
ok jag säger de lustigaste sakerna när jag blir nervös, det gör tydligen Mallika me, helt plötsligt var hon från pakistan
ingen blev mer förvånad än hon själv!
de slutade iaf lyckligt, marockanen hjälpte oss tom in med grejorna och jag fick en smula dåligt samvete för att jag trodde att han skulle ta fel avtagsväg på motorvägen och kidnappa oss till schweiz...
att jag och malle aldrig lär oss
vi hade en liknande händelse i portugal i somras men den ska jag inte besvära någon me:)

i vilket fall var jag till slut hemma mitt i natten alldeles för utmattad för ett blogg inlägg
så därför en dag försent:

GRATTIS I EFTERSKOTT SANDRA DEE!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Man får tacka! Paketet kom idag, tack tack. Så söta små apor, måste bara fixa lite nycklar... Har bara 2 stycken...fattar inte förr hade man ju värsta knippen. Kram

2008-10-28 @ 14:07:27
Postat av: Emsanem

Grattis Sandra=)

2008-10-28 @ 15:33:47
Postat av: Marlen

sicket äventyr!!



:D



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback