back in milan

hemma igen och allt verkar varaprecis som jag lämna de
utom denna nya diskho med varmt vatten!!!
tänk att en diskho kan göra nån så glad!



tillbaka på skolan verkar allt vara nästan som vanligt
dvs lika rörigt som vanligt

hade en italienska lektion idag
smet in på nybörjar nivå
och jag lovar att jag inte hade någon baktanke om att klara kursen lätt!

snart börja det smidas planer om thesis (slut projekt)
ska bli såå kul att börja igen!

var me mallika o kolla på en lägenhet idag
exakt kopia av vår hyresvärds lägenhet från år ett
var livrädd att det var häxans lägenhet när jag såg adressen och funderade allvarligt på en förklädnad
som tur var låg den på ett annat våningsplan och jag andades ut



mina balkonglådor är numer fyllda av vissna blommor, kanske dax att plantera om...

nu ska jag relaxa lite...

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Skönt att slippa diska i badrummet nu va? :) Nu är det ju torsdag och när jag slutade skolan för dagen, plockade jag fram mobilen och tänkte ringa dig för att förtära lite alkohol, men tjii fick jag. :( Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback