alldeles ensam

steg precis upp, har gjort mej i ordning, bryggt mitt kaffe... allt helt ensam
loggar in på datorn för att se om de finns nån att prata lite me en stund

JAG ÄR CHOCKAD!



min msn e helt tom!
har dinosaurierna kommit tillbaka över natten och ätit upp alla mina medmänniskor

ungefär som när man kör bil och möter lite för många bilar
och känner att man är helt ensam i sin körbana
tankar som "varför åker jag mot målet där alla verkar fly ifrån?"
"shit jag åker in i dinosauriens territorium!"
råkar nån då köra över ett litet gupp eller blinka med helljusen vill man bar köra in i närmsta
p-ficka och plocka fram sina vapen
"vad har jag för vapen?"
blir nästa tanke
efter lite funderingar blir mitt signaturvapen en varningstriangel som jag använder som kaststjärna

sååå då har jag drömt färdigt och ska dra mej tillbaka till verkligheten...


Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Ååååångest!! Kom hem och hjälp mig med att flytta! Jag är ett nervvrak! Kan jag få fly ner till er? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback