nu harsnön smält och jag spottat färdigt

igår var en bra dag
pysslade jul mys och julklappar hela dagen
var en sväng på sveas svenska julmarknad
fick frågan; och vem e du barn till då?
vad svarar man på de?
-Tomas och Annika från bredaryd, känner du dom?

drack glögg och åt pepparkakor och lussekatter
blev besviken när jag såg storleken på glöggglaset
snaps storlek
men förstod varför när jag tagit en klunk
den var lika stark som en snaps också
värmde gott i bröstet!

på kvällen blev de en sväng till martina och linas palats
martina behövde hjälp med fest bilder till hennes musikvideo
de var trevligt även om vi var hemma trötta igen till kl 12





(tack neshat, jag snodde dina bilder)

nästa helg ska jag hjälp neshat me hennes musikvideo
jag ska tydligen vara ballerina i trikåer
ska nog sätta mej själv på hård bantning om jag ska kunna vara rak i ryggen i den videon!

nu ska vi tända första ljuset!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha..varför frågade nån vem du va barn till?

Det e gött med stark glögg, du kan få ett recept av mig som du sent kommer att glömma. Man bli föller bara av att lukta på den!

Massa kramar



Ps. När kommer ni hem över julen? För det gör ni va?!

2008-11-30 @ 17:40:54
Postat av: kajja

din vän i glajjor har ju världens snyggaste "bolero" juuu! 2hand eller vad? VILL HA hehehe :)



puss darl!

2008-12-03 @ 23:53:42
Postat av: juli

du jag vet, den e underbar!, självklart e de andra hand, sånt kul finns inte på marknaden nuförtiden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback