my name is friday, som martina skulle sagt!

i morse var jag me på stylisternas styling
inspirerande som fan
är avundsjuk på dem allihopa
jag vill ju också va me o leka!

nu har jag sytt mej en kjol
jag e hungrig men orkar inte laga mat

kan inte bestämma mej för om jag ska ut på aperitivo idag
eller om jag bara ska sätta på boken, krypa ner under täcket och sticka hela kvällen lång
eller kanske jag ska fortsätta på min målning
the never ending story kan jag kalla den

andra kvällen för mej själv
sonny e out of town och besöker en vän,
en manlig vän

nä nu poppar jag popcorn!



Kommentarer
Postat av: emsanem

.. ska också poppa popcorn senare.. Aston sover som ett barn nu o Luis är i jkpg.. men han kommer nog snart. Kommer ni hem til julen? Puss min vän

2008-11-22 @ 19:25:13
Postat av: jull

ja men självklart vännen kommer vi hem till jul, men tror inte att vi numer se fram emot att träffa dej o luis mest, som mor och far e de bara att inse att ni alltid kommer att hamna i skuggan, jag längtar efter att träffa bulan igen, han kan till o me få spy litegrann... men lite saknar jag ju hans mor me...

som de ser ut kommer vi nog hem redan den 19 dec. puss o smek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback