lugnet efter stormen

nu har flickorna åkt hem och allt som återstår är storstädning
har varit jättekul med besök ett par dagar även om de tar på krafterna

enda kvällen jag har bilder ifrån e vår utekväll
förferra hon oss och sen ut på klubb

eftersom Bibbie uttryckt starkt hat mot att folk lägger upp
jag citerar; "fula bilder på henne över internet som vem som helst kan använda"
så har jag tagit de säkra före det osäkra och tagit bort hennes ansikte
bara utifall att om någon nu skulle vilja haft en festbild utav henne.







Kommentarer
Postat av: Emsanem

Vad fina glasögon du har julla!!

2008-11-08 @ 20:55:36
Postat av: jull

tack baby, inte mina förvisso, men jag ska sno dem för speciella tillfällen!

Postat av: mattin

hur kommer de sej att vissa ansikten är typ raderade?

2008-11-09 @ 18:21:02
Postat av: jull

vissa vill inte bli runtskickade på internet...

2008-11-10 @ 00:22:16
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: mattin

man måste fråga innan eller?

2008-11-13 @ 15:40:31
Postat av: jull

antar de...

2008-11-13 @ 17:51:10
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback