lister lister lister

min mamma har en "hobby"
att måla lister,
i somras tror jag inte de gick en vecka utan att en list målades
vitt vitt vitt, allt ska va vitt
i say boooring

pratade me pappa häromdagen och han sa nåt om att mamma var klar me alla lister nu...
... på undervåningen...
grattis mamma!

jag tror jag blev lite smittad av listmåleriet
undermedvetet
igår spendera jag o sonny dagen med att måla lister!
de blev svart istället för vitt

före                                                                                         efter



resten av dagen spendera jag på att sy lite nya kläder

idag e de italienska och sen mtv studios,
wish me luck!

ciao tutti

Kommentarer
Postat av: Marlen

Vilken skillnad!



kram

Postat av: Sandra

Blev ju mycket bättre!!!

Själv hatar jag att måla lister...

Lite onödig fakta bara!

Kram

2008-11-03 @ 13:34:41
Postat av: jull

kan säga att jag åxå hatar att måla lister, vi funderade på att ta hela lägenhetens lister... e inte så säker längre...

2008-11-04 @ 09:56:08
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Anonym

i så fall hyr vi in någon he he he

2008-11-04 @ 10:18:15
Postat av: Emsanem

AsKalas snyggt!!

2008-11-04 @ 16:28:37
Postat av: mattin

supersnyggt ju. tog de lång tid?

hälsa jenny å co.!

2008-11-04 @ 18:43:37
URL: http://martin.aspero.biz
Postat av: Annika

Det blev la bra men dina fransgardiner såg lite för korta ut tänker inte på att det är så högt i taket Kram

2008-11-04 @ 19:15:20
Postat av: jull

tjo martin!

om de tog lång tid? vilken tråkig fråga, men svaret e; inte så värst, vi e ganska slarviga, hehe, jag menar proffsiga.

mamma jag vet gardinerna e i kortaste laget, men de e bra nu när dörren e svart då syns de inte lika väl...

kram

2008-11-05 @ 09:07:14
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback