suckar

igår hade jag årets sämsta föreläsning
eller de vet jag ju iofs inte
modehuset gianfranco ferre var o prata för oss
varför vet jag inte om föreläsningen var bra eller dålig?
inte ett ord på engelska!

blir så trött på att skolan inte berättar sånt för oss innan!
tur för mej att jag hade en deckare i väskan...

en annan stor suck e pengar o visa kort
tror varenda jävla bankomat i milano fått fnatt!
kan gå från bankomat till bankomat utan att få ut några pengar
till slut får man kanske ut en tjuga
när man kommer hem o kollar internet banken så står de att man tagit ut 40

sonny hade de lite värre igår han fick inte ut ett öre
när han ringde hemifrån så hade han tagit ut 50 o rensat kontot!
vilket svar får man?
de kan bli så!
vadå de kan bli så!
så nu måste man gå in o kolla kontot varenda jävla da för att se om man fått tillbaka pengarna! om inte måste de anmälas o skit, ORKA!

fan va jag saknar civilisation!

?che cazzo fai?

Kommentarer
Postat av: marlene

tack tack, vilken snygg blogg du fått ihop=) hoppas du har det bra va det italien du va i? ha för mig johanna sagt ngt om det =) ha det fint

Postat av: jull

tack tack har kämpat me den:)
yup italien var de...
ha de!

2008-05-15 @ 11:57:37
URL: http://julbull.blogg.se
Postat av: Kajja

Ghaaaaaaaa så drygt.
"Banco" i Barca suger oxå....

Dax att slaggaa. Så jävla död i kroppen.(Cyklat 4.5 mil idag!)

Puss bejbi!

2008-05-15 @ 23:57:45
URL: http://kajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback