röd katt

för ett par dagar sedan gick vi förbi en djur affär
i fönstret fanns den sötaste kattungen ever!
jag har inte kunnat sluta tänka på den sen dess,
jag vill ha en kattunge!!
den såg typ ut så här
kanske inte riktigt så kraftiga perser drag
image335

sen var den hel röd me

i natt drömde jag att den kom springande på gatan
utan nån ägare så den flyttade in hos mej
vaknade upp så lycklig, trodde at ulltussen låg jämte mej
men icke, allt som fanns var en huvudvärk

igår såg jag denna sötingen på stan me,
fick inte me ansiktet dock
hunden hade lagt sej på en fläkt
vet inte om de var nåt slags trick eller bara en hund som gillar uppmärksamhet
söt var den iaf
kolla in benen!

image336

gud ge mej en röd liten kattunge nu!

fred

Kommentarer
Postat av: Emsanem

o lite konstig!!

2008-05-22 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback